کامیونت کاویان
 
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید اینجا عکس تمامی ماشین های سنگین موجود در استان مازندران قابل مشاهده هست هدف ما در این انجمن گرامی داشتن شغل رانندگی و ارج نهادن به آن است


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1332
بازدید کل : 32543
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1

معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران)

سلام

این کامیونت جلوی FM9 پارک بوده.....

این کامیونت تقدیم میکنم به دانیال از استان گلستان



نظرات شما عزیزان:

danial6959
ساعت22:56---12 آبان 1392
فکنم وبلاگ تعطیل اره

اگه اینترنت نداری برو کافی نت مارو انقدر یارو نکن
پاسخ:من کوچیکتم چشم فردا با دست پر میام شرمنده


danial6959
ساعت1:36---7 آبان 1392
داداشی نیستی

داش اولای وبلاگته هروز اپ کن اینجوری یارو میکنی وبلاگو
پاسخ:سلام من کوچیکتم متاسفانه اینترنتم قطع شده و الان با موبایل اومدم در اسرع وقت از شرمندگی همه شما در میام....


danial6959
ساعت23:05---4 آبان 1392
داش از نیسان واسم عکس بزاری ممنون میشم اخه عشق نیسانم هستم
پاسخ:چشم داداش حتما


danial6959
ساعت1:18---4 آبان 1392
عشقست خودتو.ایران 59و62که باهمن

داش اینجا ساریه
پاسخ:اره؛جلوی اکبر جوجه شکارش کردم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی کامیون های ایران 62 (مازندران) و آدرس hossein62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.